loading...

طراحي سايت|سئو سايت|پشتيباني سايت|گروه پشتيبان وب

طراحي سايت|سئو سايت|بهينه سازي سايت|پشتيباني سايت|بروزرساني سايت|خدمات پشتيباني سايت

بازدید : 146
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سئو سايت جوملا

طراحي سايت عموما به دو صورت انجام مي شود. طراحي سايت با CMS هاي آماده مانند جوملا و وردپرس و دروپال و طراحي سايت با زبان هاي برنامه نويسي مانند PHP .

چنانچه از سي ام اس هاي آماده استفاده ميكنيد قبل از هر چيزي بايد در انتخاب قالب سايت خود دقت و ظرافت بسياري خرج كنيد.
قالبي كه از گرافيك زيبايي برخوردار است اما از نظر سئو مشكل دارد، و مانع بالا رفتن رتبه سايت و در ادامه كلمات كليدي شماست، ارزش چنداني ندارد. چه بسا افرادي كه از قالبهاي رايگان يا ارزان استفاده مي كنند و چندين ماه زمان و هزينه صرف توليد محتوا و خريد بك لينك و سئو سايت خود مي كنند. اما خانه از پايبست ويران است و قسمت اصلي كار، يعني قالب وب سايت مشكل دارد و هزينه كردن براي سئو سايت در اين مرحله آب در هاون كوبيدن است.
از طرفي امروزه مشاهده ميكنيم كه سايتهاي با گرافيك بسيار زيبا داراي مخاطبان زيادي هستند. پس گرافيك و قالب بهينه در كنار هم جوابگوي طراحي سايت دلخواه ما خواهند شد. ما در تيم پشتيبان وب تعدادي قالب سئو و بهينه شده آماده كرده ايم كه مي توانيد با مراجعه به قسمت فروش سايت هاي آماده اين قالب ها را مشاهده كنيد.
با ما همراه باشيد تا با هم نكاتي كه براي بهبود سئو سايت جوملا مفيد و موثر است را بررسي كنيم.
همانطور كه گفتيم براي سئو سايت جوملا در وهله اول داشتن يك قالب خوب جوملا و در ادامه robots.txt، نقشه سايت و آدرس هاي بهينه شده صفحات از مهمترين معيارها جهت بهينه سازي موتورهاي جستجو است.
قرار گرفتن در نتايج اول موتور جستجوي گوگل به اين معناست كه كاربران و بازديدكنندگان زيادي از سمت موتورهاي جستجو به سمت وب سايت شما هدايت مي شوند. اين آرزوي هر صاحب كسب و كاري است كه با سئو سايت خود بتواند بازديدكنندگان زيادي را به سمت وب سايت خود هدايت نمايد. در ادامه تعدادي از مهمترين معيارهاي سئو سايت جوملا را با هم مرور ميكنيم:

١- فعال كردن آدرس هاي بهينه شده جهت موتورهاي جستجو
در سئو سايت جوملا يكي از مهمترين معيارها اين است كه آدرس صفحات خوانا و قابل درك براي موتورهاي جستجو باشد. آدرس هاي بهينه شده توسط موتورهاي جستجو ايندكس مي شوند پس واضح است كه سئو سايت شما با آدرسي مشابه آدرس زير مسلما با سرعت پاييني ارتقا مي يابدو يا اصلا ارتقا نمي يابد:

http://www.poshtibanweb.net/index.php?option=com_view=item&id=١٢۴

با تغيير آدرس بالا جهت خوانايي و كوتاه كردن آن و استفاده از كلمات كليدي مي توانيد به بهبود سايت كمك كنيد همانند آدرس زير:

http://www.poshtibanweb.net/blogs/seo-tips

در تنظيمات جوملا بررسي كنيد كه دو گزينه Search Engine Friendly URLS و Use URL rewriting فعال باشند، مانند شكل زير:

تنظيمات سئو جوملا
براي انجام برخي تغييرات در هسته بهينه سازي جوملا پيشنهاد مي كنم از كامپوننت هاي بهينه سازي مثل sh۴۰۴SEF استفاده كنيد. اين كامپوننت آدرس هاي بهينه شده براي شما ايجاد نمي كند ولي درخواست هايي كه باعث توليد خطاهاي ۴۰۴ مي شود را نمايش دهد كه شما براحتي متوجه اين لينك هاي شكسته مي شويد و مي توانيد اين موارد را سريع برطرف كنيد. اين كامپوننت نه تنها در سئو سايت جوملا موثر است بلكه اين قابليت را فراهم مي كند كه آدرس هاي قديمي را براحتي بتوانيد به آدرس هاي جديد تبديل كنيد.

٢- نصب يك نقشه سايت خوب جهت ارسال به گوگل وبمستر تولز
يكي از قسمت هاي مهم سئو سايت جوملا ايجاد يك فايل نقشه سايت جهت اطمينان از اينكه گوگل صفحات وب سايت شما را در فرايند Crawling براحتي تشخيص و آنها را ايندكس نمايد.
Xmap يك افزونه براي جوملا است كه براحتي نصب شده و مي تواند نقشه سايت به هر ترتيبي كه مد نظرتان باشد را ايجاد نمايد. Xmap داراي قابليت هاي زيادي است و بعد از اينكه نقشه سايت را براي شما ايجاد نمود براحتي مي توانيد آن را به ابزار گوگل وبمستر تولز معرفي نماييد.

٣- بهبود عنوان صفحات و متا تگ توضيحات
يكي ديگر از مهمترين فعاليت ها براي سئو سايت جوملا بهينه سازي عنوان و متا تگ توضيحات مربوط به هر صفحه است. حداكثر طول عنوان هر صفحه ۶۰ كاركتر و حداكثر طول متا تگ توضيحات ١۶۰ كاراكتر مي تواند باشد. جهت مطالعه بيشتر در رابطه با عنوان صفحات و متاتگ توضيحات مي توانيد به مقاله متاتگ توضيحات و سئو سايت مراجعه كنيد.

۴- بهينه سازي تگ هاي تصاوير و فايل robots.txt
سعي كنيد برچسب alt را براي تمامي تصاوير وب سايتتان درج كنيد و حداكثر يك كلمه كليدي در آن استفاده كنيد. برچسب alt در واقع يك متن جايگزين براي تصاوير است كه هنگامي كه به هر دليلي تصوير در صفحات بارگذاري نشد، اين متن نمايش داده مي شود. موتورهاي جستجو نيز از متن اين برچسب جهت ايندكس كردن تصاوير استفاده مي كنند.
فايل robots.txt بايد بدرستي تنظيم شود و آدرس هايي كه مي خواهيم موتورهاي جستجو به آنها دسترسي نداشته باشند بدقت تنظيم شوند و دقت كافي داشته باشيم كه در اين فايل موتورهاي جستجو به مسير تصاوير موجود در سايت دسترسي داشته باشند در غير اينصورت در سئو سايت جوملا شما تاثيرات منفي ايجاد خواهد شد.

۵- استفاده از پلاگين هاي بهينه سازي براي سئو سايت جوملا
استفاده از پلاگين هاي بهينه سازي راهي است كه شما مطمئن شويد مطالبي كه در وب سايت قرار داده شده است براي موتورهاي جستجو بهينه است يا خير. جهت سئو سايت جوملا پلاگين هاي زيادي وجود دارد كه برخي از مهمترين آنها sh۴۰۴SEF و Xmap مي هستند كه در قسمت بالا به آنها اشاره شده است. ديگر پلاگين هاي مهم جوملا عبارتند از:
SEOSimple
Byebyegenerator
SEO-Generator
Zoo for JoomSEF

منبع : http://www.poshtibanweb.net

بازدید : 201
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سئو سايت

كلمه سئو ( SEO ) برگفته شده از ٣ كلمه Search Engine Optimization و معني فارسي آن بهينه سازي صفحات وب سايت براي موتورهاي جستجو مي باشد.
موتورهاي جستجو گوگل براي اينكه سايت شما را در نتايج جستجو براي كاربران نمايش دهد ، استاندارد هاي خاصي (سئو سايت )را مشخص كرده است، كه اگر طراحي سايت شما بر اساس آن استاندارد ها باشد
گوگل وب سايت شما را به عنوان يك سايت معتبر شناسايي ميكند.
توضيح ساده تر اين است به مجموعه فعاليتهاي تخصصي كه بر روي وب سايت شما صورت مي گيرد تا وب سايت شما در رتبه هاي بالا قرار گيرد را بهينه سازي سايت يا به اصطلاح سئو سايت مي گويند.

بنابراين فقط راه اندازي و طراحي سايت در صورتيكه داراي استانداردهاي سئو سايت نباشد و در گوگل رتبه مناسبي ندارد و در نتيجه بازديدكننده اي و در نهايت كمكي به جذب مشتري جديد نمي كند

بازدید : 192
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يكي از موارد مهم در طراحي سايت، سئو سايت و بهينه سازي سايت استفاده از تصاوير با رزولوشن ها و حجم مناسب مي باشد.

يكي مواردي است كه گوگل براي رتبه بندي‌ وب سايت ها و نشان دادن آن سايت ها در نتايج جستجو به آن اهميت مي دهد، مدت زمان لود شدن وب سايت (باز شدن وب سايت در مرورگر) براي بازديد كننده است. بنابراين اگر حجم تصاوير زياد باشد مدت زمان بازشدن كامل سايت به همراه تصاوير زياد م‍ي شود و در نتيجه گوگل به اين وب سايت رتبه خوبي‌ نمي دهد.

اما نكته اي كه شما هنگام طراحي سايت و بهينه سازي سايت بايد در نظر داشته باشيد، اين است كه تصاوير و عكسهاي مورد نظر را حتماً به وسيله ي نرم افزار ويرايشگر عكس re-size نماييد.

بعد ويرايش كردن تصوير، مي توانيد در وب سايتي كه در ادامه آن را معرفي مي كنم تصاوير را بدون كم شدن كبفيت آن تا حدود ١۰ الي ۴۰ درصد حجم آن را كم كنيد.

وب سايت براي كم حجم كردن تصوير:‌https://kraken.io/web-interface

طبق تصوير زير روي‌گزينه Click to upload or drop your images here كليك كنيد و مسير عكسي كه در حافظه كامپيوتر داريد را به آن بدهيد.

همانطور كه در تصوير پايين مشاهده مي كنيد تصويرتقريبا ٣۵ درصد حجم آن كمتر شده و اگر با تصوير اصلي مقايسه كنيد اصلا كيفيت آن تغييري نكرده است.

منبع : سايت پشتيبان وب

بازدید : 336
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كلمه سئو (SEO) اختصار ٣ كلمه Search Engine Optimization و به معني بهينه سازي صفحات وب سايت براي موتورهاي جستجو است.

موتورهاي جستجو مانند گوگل براي اينكه در نتايج جستجوي يك كاربر، صفحات وب سايت شما را به او پيشنهاد دهند استاندارد هاي خاصي را مشخص كرده اند كه اگر طراحي وب سايت شما بر اساس آن استاندارد ها باشد وب سايت شما را به عنوان يك سايت معتبر به بازديدكننده پيشنهاد مي دهند.

توضيح ساده تر اين كه به مجموعه فعاليتهاي تخصصي كه بر روي وب سايت شما صورت مي گيرد تا وب سايت شما در نتايج جستجو در رتبه هاي بالا (مثلا صفحات اول گوگل)قرار گيرد را بهينه سازي سايت يا به اصطلاح سئو سايت مي گويند كه نتيجه آن افزايش رنكينگ و افزايش بينندگانسايت شما خواهد بود.

بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو كه امروزه يكي از ابزارهاي مهم بازاريابي اينترنتي است، بعنوان روش جذب بازديدكننده هدفمند، با شناسايي، پياده سازي و اجراي الگوريتم هاي مورد نظر موتورهاي جستجو در سايتها، نقش مهمي در جذب كاربران به سايتها و تبديل آنان به مشتري ايفا مي كنند.

منبع : سايت پشتيبان وب

بازدید : 186
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بدون هيچ ترديدي مهمترين عامل در سئو، قرار دادن محتواي ارزشمند براي كاربران است. اگر شما محتواي ارزشمند براي كاربران نداشته باشيد، شك نكنيد با هيچ ترفندي نمي توان به صورت پايدار، رتبه ي سايت شما را در موتور هاي جستجو، ارتقا داد. اين را به خاطر داشته باشيد كه اگر كيفيت متن در سايت شما بالا باشد، شما هشتاد درصد راه موفقيت در سئو را طي كرده ايد.

بازدید : 175
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18



در اين جا قصد داريم يكسري نكات را با هم بررسي كنيم كه با رعايت آن ها مي توانيم رتبه ي وب سايت خود را در موتور هاي جستجو ارتقا دهيم :

اولين چيزي كه بايد بدانيم اين است كه هرچيزي كه در وب سايت ما قرار مي گيرد در سئو سايت ما موثر است، اعم از : متن ها، عكس ها، فيلم ها و...

بازدید : 202
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چگونه يك مقاله را در سايت خود سئو كنيم؟
در اين پست قصد داريم يك مقاله را به صورت اصولي و استاندارد براي موتور هاي جستجو بهينه سازي كنيم.

بازدید : 127
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در اين نوشته مي‌خواهم چند تكنيك كه برخي از افراد فكر مي‌كنند وجود دارند و مفيد هستند اما در واقع نيستند را يادآوري كنم.

بازدید : 166
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فروم ها و انجمن هاي گفتگو يكي از پر بازديد ترين بازديد ها را در اينترنت دارند. فروم كاربران و بازديدكنندگان سايت را به گردانندگان و مديران سايت ها نزديكتر مي كنند. با يك فروم به سادگي مي توانيد بنا به درخواست بازديدكنندگان خودتان محتوا توليد كنيد. فروم ها (انجمن هاي گفتگو) جامعه اي است از افراد و متخصصيني كه علايق مشابه دارند و مي خواهند اطلاعات و سوالاتشان را به اشتراك بگذارند و مشكلات يكديگر را حل كنند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 27
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 5697
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه